Oon tässä haaveillu jonkin aikaa uudesta hiustyylistä ja nyt oon kokopäivän ettiny hyviä malleja ja värejä ja löysin aivan ihanat! Olen niin totaalisen kyllästynyt tähän suoraan vähän yli olkapäiden malliin, joka aina on päätä myöden enkä oikein osaa näitä laittaakkaan... Näitä jo vähän pätkästiin kun viimeksi olin J:n luona mutta nyt lähtee lisää!

Leikkaus olis jokseenkin tämän näköinen
short_hairstyles_39_01.jpg

Ja väriksi ajattelin tämmöstä

b4d2df87.jpg?t=1206261654

Tai sitten liila tai sininen tuon pinkin tilalle...

Tosin päljon joutuu mun tukkaan tekemään ennen kuin siitä tuommosen saa, koska mun hiukset on tällä hetkellä punaiset... Eli eka pitäis sada vaalennettua ja sit vielä värjätä noi latvat... Eli pitkä prosessi tulee olemaan...

Ensi viikon lopulla meenkin J:n luo, kun hän lupasi mulle nuo hiukset leikata :) Innolla odotan. Saa vihdoinkin laittaakkin hiuksia :D