Sain Lilliltä tämmöisen tunnustuksen. Kiitos paljon!

Tähän kuuluu myös tehtävä: minun tulee tunnustaa itsestäni seitsemän asiaa ja sen jälkeen jakaa tämä palkinto seitsemälle bloggaajalle.

Ne seitsemän :

1.Olen koiraihminen, siksipä meillä onkin kyseisiä elikoita neljä kappaletta :D Kaksi chihuahuaa, Kerttu ja Jina. Sekä terrierisekoitus Ronja ja Pystykorvasekoitus Evita.

2. Opiskelen tällä hetkellä huonekalurestauroijaksi.

3.Olen pahasti addiktoitunut facebookiin. Jos on koneen lähettyvillä, siellä on pakko käydä.

4. Rakastan asua täällä missä asun. Maailmassa ei olisi kuin yksi paikka johon voisin muuttaa jos en asuisi täällä.

5. Minulla on todella lyhyt pinna kaiken muun suhteen paitsi kutomisen. Kutominen on jotenkin niin terapeuttista, että vaikka siinä sattuisi kuinka virheitä ja joutuisin purkamaan työn monta kertaa, se ei ärsytä minua ollenkaan. (Vastakohtana tähän voi sanoa esim. ompelun, siinä kaikki virheet ärsyttää, ja harvemmin jaksan enää alkaa korjaamaan.)

6. Haaveilen suurperheestä

7.Rakastan musiikkia. Sitä on kuunneltava melkein kaiken aikaa. Musiikki soi yleensä aina taustalla kotona ollessani, paitsi telkkaria katsoessa :D

 

Ihania blogeja on niin hirmuisen paljon, etten osaa millään päättää keille tämän jakaisin, joten tästä sen saa siepata mukaansa jos haluaa :)